Långa nätter

Publicerad 2009-08-03 21:56:05 i Allmänt,

Nu sitter jag här igen och var tvungen att kolla igenom mina kära vänners bloggar. Johannas blogg gjorde mej lite gladare nu, kul att man är saknad av sina vänner + plus alla fina kommentarer av er hjärtan, ni är saknade kan jag lova!

Vad har jag gjort för kul idag då?
Joo vi åkte in på medeltidsmarknad i innerstan. Där gick alla runt i medeltitdskläder och massa bjällror, man kände sej nästan utanför om man inte var klädd som dom. Nån gång ska jag också klä ut mej och va lika cool som dom!
Och kanderade äpplen! Ohja, kanderade underbara äpplen hade dom där också! Sist jag åt de var när jag va fyra år här på Gotland. Det är sååååå grymt gott!!! Gen är den som uppfan de på medeltiden!
Och tänkte skryta om att det stekte sönder här! Vädret var på topp och jag var längst ner när jag var hungrig och kissnödig och vi var tvungna att sätta oss på en uteservering i värmen... Men jag klagar inte! Typ...
Imorgon får jag lyfta på rööva och hoppa ner i plurret en gång för alla!

Nej mycket mer orkar jag inte skriva. Ska koka te nu och titta på tv med mammamyys. Pappa tog båten och åkte till Sten och Mark o Ella är på stranden och har picknick. Nu har mamma och jag tänt ljus både i tv-rummet, altan och runt i trädgården. Hur mysigt är inte det när man är i en mörk skog? Nääämen nu ska jag mysa vidare!


Räknar ner dagarna... snart...snart snaaart! Home sweet home!


PUSS

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-08-04 00:02:11

hihi tack sanne! :) saknar dig med ! var har du tagit vägen ? ;O

Postat av: tove

Publicerad 2009-08-04 18:15:46

<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela