KanDeeDrawings

Publicerad 2009-08-11 21:34:33 i Allmänt,

Nuuså har jag vaknat till och tagit steget att beställa ett linne. Jag som är en sån som aldrig har gjort det.
Men jag har väntat länge på att just den här bilden ska bli ett linne för den var så fräään!
Så jag ropade på mamma och vi läste och läste HUR man beställde och vi blev lite förvirrade på vägen helt enkelt.
Men då! Kom jag ju på att Patricia har skickat efter ett sånt linne så hon blev räddarN och förklarade allt så nu är jag så redo som jag kan bli för att beställa detta fräääna linne! Nackdelen är att jag inte kommer sluta titta i min brevlåda nu så hon har svarat.... Men nu blev jag så glad att Nomy kom fram i högtalarna och började sjunga You Better Die Young!


Hon är ju otrolig med sina bilder!
Så jäkla bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela