Jag drar mig sakta undan och solen följer med

Publicerad 2009-08-10 22:48:28 i Allmänt,

Idag har jag verkligen inte gjort nått roligt. Dammsugit undervåningen, lagt över alla gotlandsbilder till datan, pappa o jag åkte ner till stan och lämnade in mina skor och nu har jag halv sovit framför tv:n som visat kriminal serie efter kriminal serie. Klockan var nio och jag tänkte, "Nu måste sen väl va tio elle? Jag som är så trött kanske ska sova"
Jaa idag har det inte varit min dag. Jag hoppas jag skärper till mej imorgon.
Nu väntar jag spänt på att få se Linus resultat på blonda slingor, eller jätte exalterad är jag väl inte. Men de kan ju va kul att se hur han blir i de. Han gav mej besked nu att det ser bra ut än så länge, good work!


Kanske skulle lägga upp lite gotlandsbilder.... Jaa kan lika gärna göra det nu faktiskt. Lite bilder finns på facebook också.


Grogarnsberget


En fiskares(kan inte komma på vad gubben heter) kissemiss, mamma och jag
ville köpa en till katt direkt. Den hette Elvis!


Våran båt längst ut på bryggan, inte den stora utan den lilla.
Vädret var ganska tråkigt där i början.


Medeltidsmarknaden när pappa och jag var uppe i tornet. Hade lite fler bilder däriffrån men
jag pratade på varenda kort eller slängde bak luggen så jag ser lite halvdan ut.
Är det jobbigt att jag kommenterar varenda bild? Ähh när man har börjat kan man lika gärna fortsätta!


Östergarnsholm, ön som vi åker till varenda år och grillar och går runt där.
Jag sov på bilden där(exalterade Sanne på G!) och nu ser jag att jag posade i sömnen. Kan ni slå de?


Bockhålet som det kallas brukar vi bada i.


Såhär glad var jag när vi var på ett krukmakeri. Men när glassen var uppäten blev jag allt lite gladare!


Tyson tyckte väl att det var sådääär att följa med första gången till holmen.
Aww mitt hjärta smälter när jag ser bilden. Mamma och jag gjorde han till
en terrorist med mammas sarong på huvvet!


Bison är bland dom sötaste valpar jag har sett. När han sprang! Såg ut som en såndär
gullig reklam när en valp springer till sin matte, så sött!


Pappa blev kompis med båda voffarna (Y) Kan bero på att han gav korv till dom hela tiden.


Här trivdes jag bäst på hela resan. Havet slår allt, fuck skogsjön, lundby, vätterviken, varamon och blå lagunen!
SALTVATTEN, jag kan bara inte låta bli att smaka på det varje gång jag badar för det är bara så "gotlandigt"
att känna den smaken eller lukten. Åååhhh nu vill jag dit igen!


Ella och bror får också va med i inlägget!


Sista dagen på stranden dagen innan vi åkte. Åh paradis där!

Nu får det vara nog med bilder. Dom andra vill jag ha för mej själv och minnas tillbaka!



Föresten, vet någon vart man köper tvättklädpåsar för kläder, inte underkläder utan för stora tröjor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela