If you can be good, you’ll live forever

Publicerad 2009-08-22 18:03:48 i Allmänt,

Myste ner mej i soffan och bestämde mej för att börja kolla på första säsongen Scrubs men han kolla i tre minuter sen kommer André.

Han: Nu ska vi köra tv-spel!
Jag: Nej jag kollar på Scrubs!
Han: Nää va med och spela nu
Jag: STÄNG INTE AV! JAG KOLLAR JU!!
Han: Sådär, ta en kontroll nu så kör vi en match ufc
Jag: Neej jag vill inte .... hatar boxningsspel... och jag vill kolla på Scrubs
Han: Hopp, då kör jag väl själv då. Kolla här man kan göra värsta greppen. SÅG DU!? Såg du slaget!
Jag: Aa jätte coolt....
Han: Va med nu på andra matchen! Ska lära dej så vi kan köra dehär
Jag: Nej spelet är ju skit tråkigt!
Sen gick jag därifrån lite besviken...

Jalla fall skönt att ha han hemma nu igen. Men kanske ska ha lite avstånd från han för han funderar på att han har svinininfluensan men det kan lika gärna va en liten förskylning.

Jaaa idag har jag alltså inte gjort mycket. Duschat bort all lera, tvättat både skorna och jeansen nu och dom verkar ha klarat sej. Och snart kommer Marc och Ella odå blir de grillning och ikväll kanske de blir mys hos Moa Dahl om grillningen inte tar all för lång tid.

Kommentarer

Postat av: sannie

Publicerad 2009-08-23 09:10:26

ha en fin dag :)

Postat av: ellen

Publicerad 2009-08-23 11:55:19

godmorgon! hoppas du får en härlig söndag! :) kram

Postat av: *Em

Publicerad 2009-08-23 15:07:01

Hej! Vinn hetaste klackarna just nu, i min blogg! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/tavling-2.html

Postat av: josefin

Publicerad 2009-08-23 21:36:40

tror grillnigen tog för lång tid :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela