Everybody's Free

Publicerad 2009-08-13 19:58:24 i Allmänt,

Åhh vad jag har mysit idag. Gick ut med Tyson en snabbis men in lika snabbt när de började spöregna.
Bestämde mej för att ta en kopp kaffe och läsa bok(inte tv!). Tyson fick panik när det började hagla(det låter dubbelt så värre på vårat altantak) så han gömde sej under soffan. Tog fram han och tröstade han så han somnade på min mage medans jag låg där och läste och drack en god kopp kaffe.
Jag har inte haft lust att göra något idag(har jag gjort de dom andra dagarna?) för nackspärr gör en så ledsen och stel.
Tog tag i mitt liv när Johanna och Moa skickade sms och bestämde mej för att lämna mysbyxorna.
Nu har jag ätit och är helt klar. Inte många gånger man blir klar med allt en timme innan man hämtas!
Snart kommer Moa och då åker vi till Philip och där blir det säkert trevligt.
Imorgon blir det att säga hejdå till André och klippning, looking forward! Eller inte att André åker, rädd att han ska få svininfluensan men klippningen känns bra!


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela