But if it never ends, then when do we start?

Publicerad 2009-08-09 00:31:04 i Allmänt,

Skit Mjölby. Så känner jag just nu. Just när vädret gör sitt bästa och jag är som gladast i Sjauster så ska vi åka hem.
Och om jag har kommit hem från Gotland betyder det att skolan börjar snart. Har såååån ångest över det och jag ser mej framför stå med mina betyg och bli djupt besviken och inte komma in till det jag vill. Fast grejjen är att jag fortfarande inte vet vad jag vill göra i framtiden. Press press press säger jag bara. Men nog pratat om de, har tvingat mej själv att tänka på sommarlov när det är sommarlov och skola när det är skola.
Åhhhh jag vill vakna imorgon i bäddsoffan när jag får solen i ögonen och ät frukost på altan.
Och sedan packa en väska med en bra bok och sedan njuta hela dagen på stranden och titta på fiskmåsar.
Sedan gå hem och hjälpa mamma med maten och äta grillat. Sedan när håret är torrt vill jag lukta salt och hav.
Sedan ta en kopp te som dom bara har här och mysa ner mej i soffan och tända ljus.
Sedan somna i soffan och se månen utanför fönstret.

Jaaa mycket saknar jag stugan just nu!
Nu ska jag sova och imorgon....? Jaaa antagligen packa upp och sen får vi se.




Bild bomb kommer väl också så småning om



Godnatt

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-08-09 13:53:43

sanne is back in town ! :D wihu, hoppas du haft det bra! :)

Postat av: lisa lystam

Publicerad 2009-08-09 18:30:23

ååh, vad mysigt det låter! Vill åka till gotland igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela