Ain't No Reason

Publicerad 2009-08-31 22:13:11 i Allmänt,

Tror jag också kommer åka på ont-i-hals-viruset som går i våran klass för efter skolan
har jag varit torr och det har gjort ont ont ont i halsen. Jag som inte vill bli sjuk nu och som brukar ha ett starkt immunförsvar.

Efter skolan tog jag min efterlängtade dusch och mitt hår var äntligen inte äckligt längre, den känslan av nytvättat hår slår ju nästan alla! Sen åkte pappa och jag ner och tog lite brochyrer om måla väggar och dissade dom där för att fråga Ködden(stavning...?) om allting. Jaaa sen blev jag ensam hemma för vissa kolla på hockey eller va på föräldrarmöte och jag njöt av att gå runt ensam i huset.

Ett kaffe latte glas med te i med massa honung, scrubs vid datan i ett tomt ekande rum och en fin låt i scrubsavsnittet. Den är så fin att jag ska visa den för er.



Jalla fall sen kom mamma och pappa hem och som vanligt kunde dom inte säga ett enda bra med våran skola.
Men jag har slutat förvånas av att just vi, klass 9A ska råka ut för alla nya saker och sätt att jobba på.
Lagman missade vi, språkresan i nian missar vi kanske p.g.a pengabrist och de nya scheman är en av anledningarna jag har slutat förvånas.

Va säger ni om dehär? I tre timmar ska 32 elever ha hunnit veta hur dom ligger till på ett utvecklingssamtal samtidigt. 32 elever + föräldrar ska yra omkring där? Och det komiska är att lärarna inte ens vet hur dom ska ha det upplagt eller hur dom ska lyckas? Kvartsamtal blir treminuterssamtal? Vad fan håller dom på med i våran skola?
Som sagt jag slutar aldrig förvånas av Blåklintskolan.





Scrubs låtar asså <3

 

 

Nu ska jag fortsätta plugga mina spanskaglosor för jag gav upp med matten förut, lyckades fastna på både läxan och de vanliga. Nu är det nära att jag går in i väggen igen p.g.a skolan känner jag.


Tur att jag har mina två som gör så att jag orkar kämpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela