This starts to fade away, that we had together. Should I not do anything about it?

Publicerad 2009-04-15 20:32:37 i Allmänt,

Idag är jag allt lite stolt för efter skolan gick Issa & jag till lundby för att simma.
Men om jag ska va ärlig så blev det inte mycket motionsim, bubbelpoolen och bastun
lockade mer... Nu har jag börjat lite med svenskaläxan men kommer inte bli klar ikväll för
jag längtar efter en varm dusch så innibomben! Och matteprovet idag gick ju ganska bra men
B-delen är ju som vanligt skitjobbig. Men vi hoppas på de bästa! Och så har vi europas länder, blä!
Men kan dom mycket bättre idag, yes! Nee de blir dusch nu och kanske volume master om
jag orkar med det efter...troligtvis inte...



Not this time



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela