Män som hatar kvinnor

Publicerad 2009-04-08 23:17:13 i Allmänt,

Så vad tyckte jag om filmen?
SKIT! SE DEN INTE! Neeerå skojja till de lite! :D Jag tkr den va riktigt bra! Ångrar bara lite att jag
inte har läst böckerna...men får väl göra de nu. Trevligt trevligt att kolla på bio med Ellen! :)
Lite krångel vart de ju också när vi skulle in... Ellen och jag var lite coola så vi hade sånnadära
biokort och tänkte betala med sånna. Men icke sa nicke, här tog dom inga kort!
Ellen hade jalla fall lite pengar med mej men jag hade inte en krona på mej så de vart att
ringa pappsen så André kom till bion och lämna pengar till mej , han är min bitch (:
Så vi kom in tillslut och satte oss ner där med massa godiis! Eller njaa, ellen tog en lakrisal
och dricka medans jag tog massa popcorn och en dricka... Mmm älskar popcorn...
Nog pratat om mat, se filmen! De tkr jag definitivt!

Jahopp, nu har jag tvättat bort sminket, ajuste! Den nya mascaran var jäävligt bra, skitlätt att tvätta bort fast
först trodde jag fransarna ramlade bort men de va mascaran som blev som gummi? De vart inte kladd utan
som små klumpar? Okeej ska sluta låta som en, som har provat olika mascaror...
Och så är jag ju fortfarande lite cool nu när jag har tre hål i ena och två i andra örat (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela