Jag är sur som fan just nu men jag älskar ändå fortfarande..

Publicerad 2009-04-26 18:28:01 i Allmänt,

Jag är sur (pms-humör igentligen men säger sur) som fan just nu men jag älskar ändå fortfarande mina gamla hedliga cheap monday jeans. Såhär äre, mamma o jag har rensat hela min garderob och de blev ju en hel del att slänga...
Och de finns ju typ inget värre än att klä på sej o klä av sej 50 gånger på en gång.....
Nu har jag tagit en paus och har myst med Tyson i en kvart, vet inte va de är med han just nu för nu är han helt underbar! Jaa jag har hunnit med mkt idag för imorse var jag och Moa i kyrkan också, 3 gånger kvar nu!
Vi fick ju faktiskt gå med ljusen också, de gick skit bra :) Nej nu är jag vrålhungrig och pms-humöret är på topp!
Ajuste! Missa inte Wipeout, de kan va så att en vi känner kommer va med ikväll. Hoppas hoppas han är med och han vinner hela skiten! Då ska jag sitta vid tvn och äta choklad så jag blir glad. Jag tror de finns en tanke med att choklad
rimmar på glad!
Gött nu sa mamma att maten var klar så nu ska jag äta upp allt och alla!
Och så hinner jag skriva vad jag gjorde igår en snabbis. Sola, duscha, åt grillat, mums på de, Tove&Linn kom, mcd, köpa glass, gå till slomarp igen, hämta kubb, hem till tove som skulle byta kläder, hälsa på Johanna&Stosse, skogsjön, spela kubb med skojjigt folk, förlorade i kubb, gå skogsvägen hem i mörket, var rädd, statoil, sen hem!

Jaa men den förkorttningen va väl inte så pjåkig elle?

 
Alla skitkläder som fick plats i två sopsäckar (Y) Och mina beroende-framkallande-bär-smoothiesar!

                        
En glad Johanna påväg hem från lkpg i önsdags :)   En glad Clara i fredags i v-harg , nu kommer hon döda mej så vi gör bilden extra liten! :)


Äre jag som är fotografen elle ?

Kommentarer

Postat av: clara, som ska döda dig

Publicerad 2009-04-26 19:40:13

hahaha! DU SKA DÖ SANNE. fyfan, men glad var jag ju iaf..något positivt



plus, tänk på rosa skor så blir du mindre pms-ig igen gullet

Postat av: EN TILL LURIG MÖRDARE

Publicerad 2009-04-27 17:50:25

ta booort bildeeeeeeen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela