Jag är cool

Publicerad 2009-04-08 16:16:12 i Allmänt,

Idag blev de en dag på stan med mammsen för att hitta nått till André för han fyller år på....fredag juste!
Meeen vet inte om han förtjänar nått, tönt som han är! Jaa så kunde jag inte låta bli att köpa nått
åt mej själv så de vart en ny mascara. Blir att prova den ikväll till bion.
Sen när mamma och jag gick i affärerna så kom jag på att jag vill ta hål i örat, såå vi dragga till Din Guldsmed
och så fick vi de gjort! Fyfan så gött, jag är bara så cool!
Vad har jag gjort dom andra dagarna då? Joo jag har hunnit att fika på stan, träffa folk, va hemma o mysa på altan och
varit med Angelika&Ida :)  Har inte orkat skriva på bloggen för de är göddigare att sitta på altan och ta ett fotbad
eller kolla på scrubs och göra smoothie med hallon och jordgubbar, haha har levt på de dom senaste dagarna!

Neeee nu ska jag ta en dusch. Hoppas Män som hatar kvinnor är bra nuuurå!

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2009-04-08 16:19:44

haha säger desamma om andré! han har så mycket saker ändå. Hade inte du hål i öronen redan, något jag måste missat! haha. puss<3

Postat av: patricia

Publicerad 2009-04-08 16:20:20

haha säger desamma om andré! han har så mycket saker ändå. Hade inte du hål i öronen redan, något jag måste missat! haha. puss<3

Postat av: Allis

Publicerad 2009-04-08 17:38:33

Jag visste inte att du hade blogg!

Åh jag saknar somrarna på Gotland! Jag saknar allt kul vi hade ihop!

Och tack för kommentaren och allt snällt du sa sötnos! Puss <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-08 17:42:51

erhshba

Postat av: Allis

Publicerad 2009-04-08 17:43:12

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela