Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Andrés dag! Och långfredagen...

Publicerad 2009-04-10 12:38:21 i Allmänt,


Idag åt jag frukost för första gången på altan i år med the family och patricia :)
Riktigt härligt att sitta där i solen! Och nu har jag duschat och ska börja fixa mej
lite smått till omberg där vi ska äta påskbord med mormor&morfar.
Jag som inte är så glad i påskmat....Ajja de är ju påsk trots allt!
Och så hoppas jag vi äter tårta idag nu på Andrés 19-årsdag!

Juste och igår va jag med Ida(som va med en liten stund) Isabelle och Angelika :D
Vi va hemma hos Angelika och prata med Lena! Och drack sprite också, lite sådär
myspys på de hela. Börjar blir mer o mer rädd nu när jag går hem själv faktiskt...
Alla wierda personer som hänger utanför fönstret på bilen och ropar på en/visslar.
Eller att man måste ta omvägar så man slipper gå förbi ett helt gäng...
Haha jag som alltid har gått hem själv börjar tillslut bli rädd för de?

Nee nu ska jag föna håret sen går jag till Ivarssons blommor för att prata lite med Isabelle! :D<3
Ni som inte fattar, hon jobbar där.


GLAD PÅSK PÅ ER!




    
                     André var redan gangster när han va såhär liten förstår ni !
                                    Cowboy-hatt o grejjer !

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-10 13:07:15

saknar dig med sanneeeeeeeeeeee :(

vi som skulle va så duktiga o träffas på lovet,

fan att det skulle va ikväll du är ensam när vi har planer :(

<3<3<3

Postat av: patricia

Publicerad 2009-04-10 14:01:56

jätte mysigt :) ha det så roligt i dag. glad påsk! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela