I finally now where I suppose to be

Publicerad 2009-04-19 15:46:28 i Allmänt,

Jag hade grrrymt kul igår! Vi var hos Felicia och körde lite spel och dampaa.
Jag, johanna, tove och josephin var ju ganska duktiga på att smyga också...(a)
Jaa så gjorde vi massa annat, vissa saker ska nog va onämnda haha!
Så kom brorsaan och skjutsa hem oss, så snäll han är!   Tack för en bra bäst kväll!

Imorse blev det kyrkan med Issa. Nu har jag bara 4 gånger kvar sen är jag friii!
Det var bara vi typ så vi skulle ha fått gå med ljusen men den nya prästen tyckte att vi skulle
ta de nästa gång så de vart inget "/   Efter fick jag en kick att göra matteläxorna så nu är
jag inte efter längre! Sug på den döh Mujo! Men de var ju riktigt mysigt att sitta och äta mörk
choklad och cappucino i köket med Tyson så de kan ju bero på de att de gick så bra (:
Men nu ska jag köra wii för Marc har fixat de så nu funkar de, gött!


Puss!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-04-19 17:34:40

tack själv sanne smygarn <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela