Hej jag heter Tyson och är mysigast i världen!

Publicerad 2009-04-29 20:44:19 i Allmänt,


Nu ligger vi här och myser lite... eller jaa nu sitter jag ju vid datan och Tyson myser själv..
Varit i skolan som var sämst för pms humöret var tillbaka igen... Men bättre blev de när
vi slapp redovisa för hela gruppen utan bara för Cecilia och Matilda men sen så kunde jag inte
logga in på min användare så vi kunde ändå inte redovisa...Haha så kan de gå!
Efter skolan blev de en snabb mellis sen ner och möta Moa på stan för att checka lite kläder (:
Moa köpte strumpbyxor och jag en tröja på jc och den snyggaste betalade min tröja också...
 Skulle ha hunnit köpa andra twilight boken men de hann stänga :(
Funderar på att ta de imorn istället...Ettan var ju så fucking-jävla-underbart bra!
För övrigt blir de ändrade planer på Valborg p.g.a av min mamma... Ajja de löser sej, valborg är inte hela världen
Nej nu ska jag tillbaka till mys-tyson och vi ska kolla på tv nu!
Skippar läxor ikväll... Mm mixa lite bär skulle väl va fint nu...?

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-01 02:06:34

har du första twilight boken? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela