Packing up my shh.. and I'm going real far

Publicerad 2009-04-18 19:02:49 i Allmänt,


Going off to Hollywood to be a big star
There's nothing here for me so I gotta move fast
And I'm getting on the road and will never look back




Idag har jag hunnit städa mitt rum och solat lite med, inte för att jag blev solbränd men ändåå..
High scool musical gick på tv också..har inte sett den innan och skulle inte ha sett den heller.
Man visste ju hela tiden va som skulle hända. Det kom ju vääldigt oväntat att dom fick sjunga tillslut
och att det skulle bli ett lyckligt slut?
Och nu sitter jag och målar mina naglar och fixar mej lite smått för snart kommer Johanna och Tove
och hämtar mej seen blire skge ! Härligt!



I gotta dream big
cuz when it happen its gon' happen real quick
yes I feel it, I gotta
I gotta move fast cuz when it happen I can't let it go past
only get one chance



Lite länge sen men bilder nuvaa?


 
Svaret är vad vi hittar på när vi har inställt lektion



Jag äger på att göra smoothie, mums!






Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela