Däh ni!

Publicerad 2009-04-25 13:36:20 i Allmänt,

Kvällen var helt enkelt bäst igår! Dans, skratt, kramar, roligt folk och ännu mer dans.
Fick ju också ett väldigt fint partyglas av Clara och Rebecca, lite rörd blev man :')
Det blev ju nästan att Clara, Rebecca o jag hade ett eget litet party i det lilla rummet/toaletten, haha!
Nej jag tror inte jag kan hitta nått fel, allt var ju så jävla roligt!
Men nu ska jag ut och sola! Kanske kommer lite bilder sen igår om Johanna är inne på msn nångång
så jag kan visa lite livsnjutar-bilder på oss alla!



Tack för kvällen ni gjorde den perfekt!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-04-25 15:07:54

tack för kvällen snyggaste sanne :)



ses snart <3

Postat av: clara

Publicerad 2009-04-25 20:07:49

tack själv snygging! kul att hålla ihop med dig hela kvällen tycker jag allt :) hihi

vi ses <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela