Back to the usual

Publicerad 2009-04-14 20:28:24 i Allmänt,

Jag har ganska, nej , väldigt mycket att göra den här veckan. Man missa ju trots allt en vecka.
Men jag känner att vi flyttar på läxorna liiite till så jag kommer vara tvungen att sitta med allt
en dag innan för de är då man jobbar som bäst!
Matteprov imorgon, no prov inte en aning när jag ska ha omprov, so förhör hela europa, svenska uppgift.
Nääe dehär kändes inte så bra. Men hey? Jag har ju glass i frysen och vem blir inte glad av de?!
Blir att trippa ner o ta de sen...  Men visst var de väl ganska skönt att komma tillbaka?
Joo ska inte klaga allt för mycket. Roooligt att se alla igen, jippiii! Bättre blev de efter skolan också
för då vart de glass med Johanna Tove o Moa. Mums & mys! Sen kom Ida och Angelika o joina oss.
Sen hem och plugga matte (Bra Sanne!) till mysiga live-justin-låtar. Ganska svårt att sjunga & räkna matte
samtidigt...  Meeen hallå? När ska jag göra svenskan då? För imorn ska ju Issa o jag simma efter skolan.
De får nog bli efter de då. Men som jag sa, bättre att jobba dagen innan så man inte kommer bort sej med
bloggar, bilddagboken eller glass... Sluta prata om glass Sanne!

Juste! Grillningen gick ju skit bra! Korv, sola, prat, skratt och toppa fötterna i Månsjön, den ni!


Näe pallar inte längre, Carte D'or Here I Come!


Katten åt haj, hade inge' val   Den bästa av dom alla! Haha!



Egobild va ju länge sen!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-04-15 17:03:43

haha jo men du är också ganska cool asså :D

haha detsamma fan (H)

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela