All these things that I've done

Publicerad 2009-04-21 20:36:05 i Allmänt,

I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't
I wanna shine on in the hearts of men
I want a meaning from the back of my broken hand
Another head aches, another heart breaks
I am so much older than I can take


Idag var de vääldigt jobbigt i skolan. SO:n ska vi inte tala om, blää!
De ändå roliga va när Issa och visa varandra miner mellan klassrummet, haha.
Omogen som jag är satt jag där och tog håret bakom öronen och försökte verkligen
få mina öron att se stora ut. Lyckades jag? Nae!
Så blev det att göra matteläxan efter vi sluta med Johanna&Moa ........ :)
Först höll jag på att inte komma in till mitt hus...lite tråkigt men hitta extranyckeln tillslut. Någon
hade lagt den på fel ställe...ska lista ut vem i familjen...
Oturen fortsatte bara för när jag hade gjort två goda mackor, lagt fram en bulle och skulle sedan
hälla vattnet i cappucino koppen så, klantig som man är stöter man imot koppen och allt rinner ut på bänken... Fan va ledsen jag blev då för jag va så nöjd med min lilla mellis och längta bara in till tvrummet för att kolla klart på scrubs skivan (Tredje gången gillt för den skivan!) Och så vart de sådär sorligt att man bara stog och kolla på kaffet som börja rinna ner på golvet när man egentligen kunde ha rusat och hämtat disktrasan.
Men jag va seg och väntade tills allt slutade rinna sen gick jag o hämta trasan! Men efter mycket papper så var allt borta och jag kunde sätta mej i filten framför scrubs och vara lycklig... Happy ending yeyy! Bättre blev de för när mamma kom hem så sa hon att hon var sugen på pizza, första gången jag har
hört de från henne tror jag? Så då blev de pizza och jag blev en nypa lyckligare!




I GOT SOUL BUT I'M NOT A SOLDIER
THE KILLERS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela